Friday 18 December 2015

Degree life: part 1

Assalamualaikum and hi

8 bulan dah tinggal matrik. sekarang aku dah ada kat uitm shah alam. Alhamdulillah. in Bachelor of Quantity Surveying (Hons) which is ada la termasuk dalam list upu aku. dari kecik lagi cita2 aku nak jadi doktor tapi kuasa Allah tu lagi besar dari impian aku. ada hikmah impian aku tu tak makbul sebab aku ni jenis pemalas. kalau dengan tido tu, tido la menang. sama gak, jenis tak suka baca buku pelajaran. prefer novel, blog,  majalah lol.

Berbaliklah pada tajuk asal tu. So far I am so glad to meet to new friends here. They are nice and sooooooooooo kind-hearted. Weh duk sini aku tak pernah kot dapat jelingan2 jahat. Happy sangat-sangat. Classmate aku punyalah otai, aku nak panggil monyet pun aku rasa tak bersalah. Nah biar aku payung gmbr budak-budak kelas appreciate sikit uolls.


ni la muka-muka budak kelas dengan lecturer kami yang paling sporting yang femes dgn nama Pak Haji

Dengan diorang ni aku tak malu langsung kot. Hah kalau sorang angkat fon, semua serbunak selfie. Kalau iphone user to memang nasib ah camera roll penuh. Dah memang cenggitu kekdahnya iphone dicipta hahhaha.

Dalam ramai-ramai ni, aku ada dua orang gadis-gadis cun yag paling aku rapat la kiranya. Namanya Nadia and Syu. Mula-mula aku kenal dengan Syu then lepas dua hari kawan plak dengan si Nadia ni kami start kawan rapat. tiga orang ni lah mana-mana pergi. Pergi kelas sama-sama, makan, melaram, merayap and not to forget..........selfieeeee





bab gambar lajuuu hahahhaha

Haaa dah keluar dah perangai sebenar aku yang suka selfie ni. Yeahh suka selfie. Gila camera. Suka gambar. Admit it. 

Sebenarnya di tengah study week. Tapi aku decide nak start study esok. Maka aku pun bukak blog yang dah mereput ni dah start type ayat skema ni. Adiossss.

Do the best for final guys. Break the legs !

No comments:

Post a Comment