Thursday 22 December 2011

PMR is our history '96

Assalamualaikum.

First sekali, sila ucap ALHAMDULILLAH ramai-ramai sebab aku dah dapat apa yang aku inginkan. SYUKUR Ya Allah. Aku sampai tu terus nampak Ain Arifin, Jae,Solehah and Iqa yang tercengang kat depan pagar dewan. Aku terus peluk kawan-kawan aku yang comel-comel ni untuk melepaskan rindu. Ye la almost sebulan tak jumpa. Then masuk dewan cari Mierah Aziz aka bestfriend aku.


Calon : 231 orang
Straight A : 128 orang
Target : 160 orang
Peratus : 55.41%


Memang aku berdebar lepas cikgu stop baca yang straight A kelas 3 Zahrawi sebab ada kekalutan sikit. Then sambung balik and debaran makin kuat aku yang rasa di dada ni. Tengok kiri kanan semua nangis make me scared. Nak nangis, x keluar air mata coz aku ni susah sikit nak mengalirkan air mata. At last nama Siti Hajar bt Hassan dipanggil naik ke pentas. Terus je aku naik tanpa tengok kiri kanan dan menuju ke pentas pun dengan agak terketar-ketar. Of course la berdebar siot aku sampai x taw nak act camne. Tak caya langsung!. Thank God, may U bless me.

Tengok cikgu-cikgu bangga dan happy-happy semua. Senyum sampai kat mata *bedo'oh dah tu. Walaupun kami Batch0913 tak sampai target tapi dah ok la kot. Dan yang penting aku bangga dilahirkan pada tahun 1996 dan dicampakkan kat SMK DATO' AHMAD MAHER. InsyaAllah stay Maher tahun depan 


Elen dan Mija also got straight A. Chukahamnida!

Happy? Yes. No more nightmare and my sleep will be more sweet gitu..
SYABAS ye calon PMR 2011 yang dapat straight! Ingat, perjalanan kita masih jauh. Perjuangan belum berakhir. Gapailah bintang walaupun tinggi kerana setiap langkah bermula dengan langkah pertama.

Bye, salam




No comments:

Post a Comment